Ledige stillinger

Vi søker nå

Ettåringer

For skoleåret 2024-2025

Livet og virket til en ettåring på Fjellheim er omfattende og tilpasningsdyktig. Disse listene gir en oversikt over ansvarene knyttet til de ulike ettåringsposisjonene. Hovedoppgaven for alle ettåringer er å bidra til å utforme det beste mulige miljøet på Fjellheim for studentene! Personalet ved Fjellheim samarbeider tett, og ettåringene spiller en vesentlig rolle i dette samarbeidet. Det kan forekomme at arbeidsoppgaver varierer fra det som er oppført i disse listene.

Ansvar for kontor-ettåringsstilling:

• Bidra til å skape et varmt og positivt miljø for elevene ved Fjellheim Bibelskole.

• FjellheimNytt i samarbeid med rektor (bilder, idéer, tekst, korrektur, bestille utsendelse med posten)

• Ved skolestart: infohefter, fotografering, studentbevis, osv.

• Sammen med rektor og øvrige ansatte jobbe med Fjellheims sosiale medieplattformer med bilder og videoer.

• Kjøring og henting av gjester fra flyplass og henting av varer ved behov.

• Timeplan - lages ferdig med oppdaterte vaskeoppgaver.

• Infoskjermen - oppdatere med timeplan, meny og evt. andre beskjeder.

• Fraværsføring - hente inn skjema etter siste time fredag, føre fravær inn digitalt og gjøre klar nye fraværføringslister til mandag morgen. Innhente fravær fra praksis, bibelgrupper osv.

• Bestille biler og flybilletter i skolens regi.

• Lage elevgrupper (f.eks. hjemme-hos-personalet-kveld) og andre lister (som vasking)

• Post; sende, sortere, videresende/retur (spesielt FjellheimNytt)

• Vertskap for besøkslærere og andre gjester ved behov.

• Personregisteret (adresseendringer, samtykker og andre oppdateringer)

• Grafisk design for skolens sosiale medier og for markedsføring av andre arrangementer (utreise, skolebesøk, bibelkurs, elevstevne)

• Annonsering (f.eks. Bibelkurs og Åpen Bibelskole til aviser, eller nettannonser for bibelskolen)

• Bistå administrasjonspersonell med påmelding til Bibelkurs og Elevstevne.

• Oppdatere sosiale medier (Instagram og Facebook) og nettsiden.

• Sende inn bursdagshilsener til aviser.

• Få være med på morgensamlingsgrupper, utreiser, Åpen Bibelskole, utenlandstur ved behov!

Ansvar for servicepersonal-ettåringsstilling

• Assistere kjøkkenlederen med alle aspekter av kjøkkendriften. Dette kan inkludere matlaging, rengjøring og å hjelpe til med å lede elevene som skal hjelpe til på kjøkkenet.

• Assistere internatleder med alle aspekter av renhold og vedlikehold av Fjellheim Bibelskole. Dette vil inkludere vask og rydding rundt Fjellheimbygget og hjelpe til med å lede elever som skal hjelpe til med rengjøringen.

• Hente fisk og folk, noen ganger gjøre diverse innkjøp for kjøkkenet eller kontoret.

• Nøkler (skrive ut, bytte batteri, legge klar til gjester)

• Få være med på morgensamlingsgrupper, utreiser, Åpen Bibelskole, utenlandstur ved behov.

Vi søker nå

Nord-Norge team

For skoleåret 2024-2025

Nord-Norge teamet er et samarbeidsprosjekt mellom Nordborg VGS, Val VGS, NLM Region Nord, Fjellheim Bibelskole og Fjellheim kurs- og misjonssenter.

Hovedoppgaver

Formålet med Nord-Norge teamet er å være med å arbeide for NLMs mål “Verden for Kristus”. Teamet sine hovedoppgaver er:

• Besøke Val VGS og Nordborg VGS.

• Besøke lag i NLM Region Nord.

• Delta på leirer og arrangement i regi av Den Norske Kirke og ulike kristne organisasjoner der teamet etterspørres.

• Markedsføre Val VGS, Nordborg VGS og Fjellheim Bibelskole.

• Støtte og oppmuntre lags- og leirledere.

• Ellers delta på møtevirksomhet i NLM der det er behov.

• Pga. sen oppstart brukes teamet til markedsføring på arrangement i løpet av sommeren etter at teamtjenesten er over (for eksempel stand på UL)

Vi ønsker at teamåret skal være et år med personlig utvikling. Derfor blir teamet utfordret på mange ulike oppgaver. En skal ikke føle seg presset til noe, men det forventes at teamet innad fordeler oppgaver som alle kan mestre.

Spørsmål? Ta kontakt med rektor Stephen Mayes: sm@fhbs.no

Personopplysninger

Norsk Luthersk Misjonssamband er dataansvarlig for den personlige informasjonen du sender inn i søknaden din.

Når du søker på en stilling, aksepterer du at vi registrerer og samler inn de personlige opplysningene du gir oss i søknaden din. Vi kan dele søknaden med de involverte i rekrutteringsprosessen.

Vi beholder informasjonen til rekrutteringsprosessen er avsluttet, om ikke annet er avtalt.

Du kan be om innsyn i de personopplysninger Norsk Luthersk Misjonssamband har om deg. Du kan også kreve at vi retter ukorrekte opplysninger eller sletter informasjon om deg. Du har dessuten rett til å trekke tilbake samtykket til at vi behandler personopplysningene dine. Vi kommer da til å fjerne søknaden og slette personopplysningene som er forbundet med søknaden fra rekrutteringssystemet.

Ved å sende inn din søknad:

1. Erklærer du at du har lest, forstått og akseptert retningslinjene ovenfor

2. Erklærer du at opplysningene i søknaden din er fullstendige og riktige.

3. Samtykker du til behandling og ivaretakelse av de innsendte opplysningene.