• Bønn skal ikke undervurderes! Det er noe vi har erfart her på Fjellheim. Derfor er vi takknemlige for alle som er med i bønn for våre elever og ansatte. Be om at elevene må få et godt og tjenlig skoleår, og be om at ansatte må lykkes i arbeidet.

Ønsker du å bidra med en særskilt forbønnstjeneste inn mot bibelskolen? Kunne du tenkt deg å være en personlig forbeder for enkeltelever gjennom skoleåret? Eller ønsker du å motta månedlig bønnemail?

Ta gjerne kontakt med Marit Gundersen på mg@fhbs.no om dette er noe du har lyst til å være med på.

• Vi er helt avhengige av gaveinntekter for å få driften av skolen til å gå rundt. Derfor er vi svært takknemlige for og setter uvurderlig stor pris på alle som støtter oss med et fast beløp i måneden, både stort og lite. Det gir oss kjærkommen forutsigbarhet for de økonomiske utsiktene.

Her kan du registrere deg for å bli en fast giver til skolen:
    Jeg vil bli fast giver!

Klikk her dersom du ønsker å endre din eksisterende faste givertjeneste.

• FjellheimNYTT er et blad som utkommer 3 ganger i året. Det er et kontaktorgan for Fjellheim Bibelskole og Fjellheim Kurs- og Misjonssenter. Bladet er gratis å få tilsendt.

Når du abonnerer på bladet holder du deg enkelt oppdatert på det som rører seg på Fjellheim. Kanskje du kjenner noe som burde få tilsendt bladet?

Klikk her for å bli abonnent

Klikk her for å lese FjellheimNYTT digitalt

• Dersom du ønsker å gi en enkeltgave, kan du benytte følgende betalingsinformasjon:

Gavekonto: 0520.60.81343

IBAN: NO7405206081343
    Swift: DNBANOKKXXX

Vipps: Søk opp Fjellheim Bibelskole eller 91030 - velg kategorien “Gave”.

Bankkort/kredittkort: Velg engangsbeløp her!

Ettersom vi ikke er registrert som en frivillig/veldedig organisasjon, men en skole, kan du dessverre ikke få skattefradrag for gaver du gir til Fjellheim Bibelskole. Les mer her.

Tusen takk for din gave!

• Vi setter utrolig stor pris på all positiv omtale av skolen, enten du er tidligere elev hos oss, eller du er en Fjellheimvenn gjennom mange år.

Oppfordre gjerne personer du kjenner om å søke seg til Fjellheim!